Do what you love, and love what you do

Jaha! Då har dagarna gått och vad har jag hunnit med? Jo, hängt med Dennis, varit och bowlat med Mamma, Molly o Wilma, hängt i nordstan med både dom o Lisa, sprungit upp och ner för Davids trappor tre gånger med Lisa som skulle ut och handla allt o inget, varit på Överby och shoppat christmasklapps till lite småa och goa människor. 
Och nu sitter jag här in the kitchen och vänter på maten som mammsen lagar.
Det var allt intresseant jag hade att berätta. Och så var det liksom inte ens intressant(hmmm...)
Kizz
Saknar dig min fina... ♥

Kommentarer
Postat av: fanny

puss på dig saknade! <3

2011-12-04 @ 18:20:20
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0