Kalla mig inte konstig för att jag är mig själv, kalla den som är som alla andra konstig

Sista praktikdagen idag. Tråkigt måste jag säga! Har lärt mig så himla mycket av alla underbara barn och den otroligt glada och härliga personalen. Fick en avslutningspresent idag som var....*trumvirvel*(?) Ett presentkort på BodyShop:) Barnen fick även en present av mig som var en bok med en liten ljudknapp och former siffror och färger i för att lära sig detta. Dom verkade nöjda över det. Och jag är otroligt nöjd med min praktikplats! Kärlek till alla de människor jag umgåtts med de senaste tre veckorna.
fredag kväll o inte alltför mycket händer så tog saken i egna händer och ska eventuellt träffa "storebrorsan" Dennis :) Yeeeeeah man!
Kan ju även meddela er att More than Love ringde förut och en vän... HANNAH VON BLARICUM!... som ska få en jädra massa stryk nästa gång vi ses, och frågade om jag ville ha ett homeparty. Men då kände jag att inga dildosar och andra snusk i mitt vardagsrum inte!
Ha en bra fredagkväll alla vänner.
Kizz
Sista praktikdagen idag. Tråkigt måste jag säga! Har lärt mig så himla mycket av alla underbara barn och den otroligt glada och härliga personalen. Fick en avslutningspresent idag som var....*trumvirvel*(?) Ett presentkort på BodyShop:) Barnen fick även en present av mig som var en bok med en liten ljudknapp och former siffror och färger i för att lära sig detta. Dom verkade nöjda över det. Och jag är otroligt nöjd med min praktikplats! Kärlek till alla de människor jag umgåtts med de senaste tre veckorna.
fredag kväll o inte alltför mycket händer så tog saken i egna händer och ska eventuellt träffa "storebrorsan" Dennis :) Yeeeeeah man!
Kan ju även meddela er att More than Love ringde förut och en vän... HANNAH VON BLARICUM!... som ska få en jädra massa stryk nästa gång vi ses, och frågade om jag ville ha ett homeparty. Men då kände jag att inga dildosar och andra snusk i mitt vardagsrum inte!
Ha en bra fredagkväll alla vänner.
Kizz
You light up my life♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0