Det var det provet de.

Igår efter skolan åkte jag bil med Marika som precis hade fått sitt körkort. Så duktig så!
Aaa det var ju inte bara jag och Marikisen dårå, det var ju såklart Nora och Patricia och Bullen också men det vet ju säkert alla redan eftersom att ni läser Noras blogg. Den kan ju ta sig i röva!
Och sen dårå fick jag ta en varm dusch i Noras (och mitt numera) hem. Sen kollade vi solsidan och jag lagade pyttipanna. Men alla vet ju det redan så jag förstår icke varför jag berättar detta. Men men
Nu har vi haft prov och det gick inte så himla mysigt dårå, men något litet poäng ska jag väl få.
Jag avslutar med att säga att min flickvän är den bästa i hela världen och igår kom in i vardagsrummet med Kiwi och jordgubbssaft till mig, gottigotti! :D
Kizz
Jag älskar dig massor älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0