Ebba-Lotta Sjöstedt Gustafsson

Heye alla som läser  och inte läsre. Nu äre det dags för mig igen att säga mitt.
Igår åkte jag hemåt efter skolan och eftersom att det var så fint väder och jag var rastlös och kände mig lite som en knubbis så tog jag mig en springtur efter skolan. Det var riktigt skönt faktiskt, bara vara och tänka på allt fast ändå på annat.
Sen tog jag mig en dusch och lagade supergod fläskfil'r till mina sisters och en vän of them. På kvällen kom min underbara fina Nora och mysade med mig och sin förkylning. Just det ja!! Innan hon kom så mysade jag med våran kaninbebis som jag för övrigt fick döpa till Benny (!) och han kissade på mig. Så jag fick byta byxor och trosor snabbt som tysan innan Nora kom innanför dörren. Ahopp...
Imorse fick vi springa till bussen som ändå åkte förbi oss och då fick vi gå hem igen. Då hann vi i alla fall äta frukost och ha det lite familjemys.
Min kära vän Ebba önskade att jag skulle skriva om henne så här kommer en text om allas våran favoritEbba:
Ebba, du är en riktigt go vän. Du lyssnar och jag vet att det går att lita på dig Du är rolig och jag gillar att morgonkrama dig. Ditt skratt smittar av sig och man blir glad av att höra din röst. 
Love till dig ♥
4 dagar kvar tills min Fanny kommer till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0