Inget party, och en springtur

Halli hallå kära vänner och alla andra. (?)
Jag vet inte exakt vad jag har haft för mig i dessa dagar som jag inte skrivit men att jag vet att jag i torsdags befann mig i kyrkan en stund och hade lite Serious snack med Gud och Mats. Sen kom Marikis och hämtade mig bulle och Noraälsklingen och så åkte vi och plockade upp den söta lilla Patrician som behövde en och annan kram, och det fick hon minsann :)
Opp opp, I fredags åkte älsklingen med mig hem efter en shoppingtur på Mai där hon blev helt slut över att vandra omkring. Sen åkte vi hem och jag dammsög och hade mig i mina klacksor, såg inte kloker ut. Sen tog jag mig en välbehövd dusch och bakade en tårta till min lillayster som hade party med sina vänner, (fyllde ju 11 förra veckan) och dom var så söta i sina sparkdräkter allihopa. Det blev tacos till kvällsmat och alla var så mätta så ingen orkade tårta. Senare på kvällen kom Dennis och Dan till mig Nora och Lisa som också var hemma. Dan och jag hade serious talk och livet kändes lättare, Tack för det min kära vän!
Lisa vovve Skruff stod och skällde i mitt rum och jag säger er att så rädda barn har jag inte sett på länge.
Jag sa att hundar skäller på spöken och eftersom att det var kolsvart och inte en kotte i mitt rum blev vi ganska rädda allihopa och ut från toaletten genom mitt mörka rum kommer Nora helt ovetandes om vad vi pratat om, Och barnen skrek så högt så det var tinnitus-varning!
Aaaa sen va vi trötta framåt natten sådär så vi somnade gott allihopa. (Nora och jag)
På lördagen fick älskling frukost på sängen och sen fick vi tårta till frukostefterrätt. Sen kom Lisa och visade massa gamla bilder på våran ungdomstid och vad vi skrattade.  Sen låg vi och solade ett bra tag och sen vare dags att åka hem till Munkegärde och sen till Zara som vi skulle fira.
Det var en trevlig där dårå och igår vaknade jag hos min älskling efter att suttit uppe halva natten med Lillebroder Leo och mamma Birgitta. Vi hade väldigt roligt åt Nora och Leos bebisord sen dom var små,
Igår kväll var det Catfight ute på Noras gård och hon blev helt nervös stackarn och sprang och letade efter hennes kissemiss... HOn är inte klok men jag älskar henne!
Idag har jag varit i skolan och det var himla skojigt sista lektionen.
Puss och kram på mina underbara!
Kizz

En (gammal) bild på mig och min underbara bästis i vått och torrt. Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0