It´s time to let it go

Dags för ett litet inlägg igen kanske.
Sitter och har Engelska och vet inte alls vad vi pratar om, men har jag inte lyssnat får jag skylla mig själv.
Igår var jag hemma hos min älsklingsälskling och lagade mat med hennes paps. Fläskkotlett med klyftpotatis och dragonsås blev det. Älsklingen ville inte smaka på våran sås för att det var senap i den men jag fick henne att smaka i alla fall, efter mycket mycket tjat. Sen fick jag både glass och daim och chips. Hon är bra min älskling. Vi tog ett varmt och långt och behövligt bad och sen somnade jag himla gott i mystäcket på älsklingens axel. aaaawi så mysigt tänker ni, men eftersom att Nora är "sjuk" enligt henne själv så lär jag bli smittad. Skitsamma! 

Jag ska väl ta och fortsätta lyssna på den här skita nu :)
KIZZ

Börjar räkna ner dagarna tills du kommer! sååå... 6 ...♥



Kommentarer
Postat av: fanny

yeeeey! <3

2012-04-03 @ 18:05:08
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0