Jag är min älsklings älskling

Sådära ja mina kära amigos! En myshelg hos pappsen och nu påväg hem och är hemma i sena nattens timmar. Alla bussar var fullbokade så därför fick jag ta bussen vi åtta och är framme i Göteborg vid tolv. Det var välidgt synd för jag hade tänkt åka hem till min underbara fina flickvän i världen, men icke sa nicke (eller busstiden) utan mammsen får komma och hämta mig mitt i natta.  A men att helgen i alla fall, min käre littlesister har spenderat den med sina kompisar så har inte varit så mycket med henne förutom idag i simhallen då, hon är som en firre i vattnet den där söta ungen!... Jag har istället varit med "mammsen" och käkat körv med bröd och lagat fläskkotlett till middag. Hon är gullig hon den dära Malin, går och snackar med sina fiskar och snäckor och allt vad hon har, så jag kom på det att hon kommer inte bli en kattkvinna, hon kommer bli en fisktant på hemmet när hon blir gammal och grå. En säng i mitten av rummet och akvarium runt om. Vårdarna kommer ju för fasen att få ta hand om fiskarna mer än vad dom ska ta hand om Malin, hon är tokig. Igår satt pappa och hans kompisar och drack bärs och vin och va helknäppa och trodde att dom var smartare än en femteklassare... Men det kan jag ju säga att det var dom då rakt inte!
Nu ska jag fortsätta kolla på andra avenyn som jag så fint har fixat till min dator för att leva tillbaka till gamla dar... UNDERBART!  Och så ska jag väl länka upp detta lila inlägg så att min flickvän kan läsa om hur underbar och fin hon är och så ska jag skriva här att hon aldrig får släppa mig och att jag behöver henne en himla massa just nu, för ibland gåre åt helsike när jag ska sova och då måste hon finnas vid min sida. Och så tänker jag faktiskt skriva att jag älskar henne också, jättemycket, även fast det bara gått inte ens en vecka sen vi blev tillsammans men vi fick visst lite tid på oss att älska varandra innan, för jag förstod att hon skulle kämpa och hon skulle älska mig oavsett vad som hände. och därför älskar jag henne fast hon spelar in mig när jag snarkar och tar kort på mig när jag sover och allt vad hon gör. Kommenterar allt jag säger och retas och sånt... men det ska det bli ändring på nu Älskling.
Okeeye alla fans, nu drar jag mig, kanske borde sova lite också snart så jag orkar upp imorn, eller ? Nee :D
KIZZ

Vi är inte riktigt friska men jag är ändå min älsklings älskling

Kommentarer
Postat av: norbis

vet du en grej , du är den finaste jag vet.

Jag älskar dig så mycket och synd att du inte kunde komma hit ikväll . Vi får ses imorgon istället . Love till världens bästa flickvän !

2012-04-01 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0