Let's do it again

Idag äre så att min älskade underbara bäste Emmsi åker iväg från mig i en vecka.... EN HEL JÄDRA VECKA! men jag är inte ledsen inte.. jag klarar mig fint. Eller? Nee fy tusan som jag kommer sakna dig när du är där borta i Prag, så det är tur att det bara är en vecka och inte flera.
Aaa men idag har vi i klassen gjort massa olika aktiviteter och då var vi ute och sprang och lekte pepparkakskull, det var skojigt. Jag glömde att berätta för er alla (1 läsare) att jag tog hål i örat igår, längst upp, supertjusigt om jag får säga det själv. 
Ikväll kommer min älsking hem till mig och om 5 dagar kommer älsklingsFanny! Många som kommer och går idag. Och jag älskar dom allhiopa.
En till jag älskar dårå är Sarisen som var hemma hos mig igår och sovade över med mig och då började hennes tankar snurra så hon tänkte så att hon drar en liten vits för mig och jesus vad vi skrattade. Såhär gick den: "Vet du hur många skillnader det är mellan en fotbollsspelare och en golfspelare? " nej svarar jag och hon svarar "fooooooooour" ... HAHAHAHAHAHAH hon är så jädra grym!
Tack för mig.
Kizz
Nu är det nära min kära... 5♥
♥Jag älskar dig och kommer inte lämna dig... aldrig
Heeej då baby! Ha det så roligt :) love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0