Like an angel

Jaaaaha gott folk, nu har lovet gott och vad har jag gjort?
Jo jag har blivit tvingad att gå på party av min älskade flickvän och hennes och numera mina goa vännor. Noras paps kom och hämtade mig och vi kollade påskbrasor på vägen tillsammans :)
Innan den kvällen så letade jag påskägg med Lisa min bästa!
På måndagen kom världens bästa B1-Fanny home to moi och det blev mys med bullar och kakor och kaninbebis. Vi hade väldigt roligt och åt massa nattgodis och mackor. Jag fick marmelad i hela sänga.
På min onsdag åkte jag hem till min Nora igen eftersom att Fanny åkte hem och tänkte lämna mig alone i Wästern :(... så Nora va min hjältinna. På torsdagen träffade vi min favoritBulle och åkte till staden med henne. Hon shoppade loss och Nora var hungrig och grinig men vad gör väl det när jag älskar henne ändå ....
På kvälla blev det kyrka och McDonalds för hela slanten. Bullen min skulle övningsköra men det sket sig och hon bytte plats med mor sin vid ett rödljus, vilket kaos det blev.
Sen blev det fredag igen och då träffade jag Emma i stan och shoppade litegranna, ett par jeans och en jacket. Sen åkte vi hem to lilla jag och då hade vi köpt med oss frukt och glass och andra gottigheter. Vi åt och kollade Hitta Nemo, Pippi och ringaren i Notre Dam... Kaninbebis fick leka med oss, fram till den kissade på mig mellan brösten och det rann ner överallt på mig. Och luktade gjorde det!!!
Lördagen kom och vi åkte till Kungälv och Nora och hämtade min laddare, fick mat och kollade film.  Sen åkte vi ner med Bullen och Martin till Kungälv och Martin gick iväg från oss och vi tjejor gick in på Maxi och shoppade loss igen.  Sen åkte vi till Emma och kollade skräckfilm, ysch, inte skojisigt alls. Men jag fick en present av Emma som satt och vaktade mig från Spöken. Tack GulleEmma!
Sen blev det väl söndag och Emma behövde köpa en klänning och hittade en jättefin, sen åkte jag till stan och träffade Nora och vi åkte hem till mig och mysade och igår blev det födelsedagssång åt Wilma som fyllde 11 år och på kvällen åt vi tårta. GOTT!
Tisdag idag och inte alltför mycket har hänt tror jag... Pyss och kram Love love love till mina vänner.
Kizz
Lisa och Noras påskpåsar! 

Bullfika hos oss med Fanny och övriga :)

I väntan på bussen till Kungälv med Martin och tjejorna. Mina nya byxor och jacka

Första shoppingdagen och vi kom hem med påsar från både klädaffärer och fruktis.

Och när vi hade packat upp och lagt det fint så var det fint... och gott.

Present med min favoritfärg. 

Och gulle som låg i den! Tack emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0