Romantic Time

Eeehm skolan idag har varit en lång dag, kommer hit och klassen satt o gjorde nationella, så duktiga så!
Jag hade en sån tur så att min älskling var färdig när jag kom upp så vi kunde mysa med varandra. Sen hängde vi med Bulle och Zara som vi fick gratta för Zara har gått och blivit kär. Och Lisel har blivit kär i Zara, så all lycka till dom :)
Älsklingen har åkt hem för hon mådde inte bra stackarn... Plutteplutt, Jag älskar dig.
Bullen o ja har precis haft en romantic time med flowers och kramar.
Älskling, vill du bli en nörd? Neeee det kan du inte... du är det ju redan :)
Blommor...
...som Bullen tyckte mycket om :)
Älskar dig bästa du!
Det var allt för mig, nu ska Emmsi berätta hemlisar....
Kizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0