10 år

Amigos y mi princesa!
Efter en underbar helg med min älskling och lisas vovve skruff och mamma (och min efterlängtade wilma en stund) så har jag nu varit hos min far i tre dar. ( ska bli poet). Igår fyllde lillasyster Tess 10 år och de firade vi med minigolf glass och en promenad på dagen och till middag fick vi Iransk mat . Gott gott. Idag har jag skyfflat jord varit på loppis och tvättat sten. Tess och jag är en timmas nyduschade och nu kollar vi film. Hoppas på fint väder imorn.
Jag vill säga till min älskling (vad hon redan vet) att jag saknar dig väldigt väldigt mycket. Vet inte var jag ska ta vägen. Förlåt att jag åkt så långt så länge. Men oavsett hur långt bort jag eller du åker så finns du alltid närmast. I mitt hjärta. Jag älskar dig.

KIZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0