efter mys kommer ett STORT grattis

Hellu alla Goa honungsflarn!
Idag har nattis städat och tvättat hela dagen. Från halv ett till halv sex och det ska jag tala om att det tog på krafterna och duschen jag tog efter städningen va som en drink på Bahamas...eller a typ. Jag åkte med hannah,kära vän, till Edet och handlade mig en påse chips lite Goa nappar och en kaffe. Sen åkte vi hem till hannahs säng och pratade livet. Det var skönt och liksom riktigt hannah och nattisgrej. Tack till underbara hannah, I love you.

Nu händer det sig en speciell händelse i munkegärde och det är så att världens bästa Isabelle fyller 18 år. Så Bullis..GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Jag hoppas att den blir lika härlig som du är! Du förtjänar att få en riktigt bra födelsedAg. Tusenmiljoner grattiskramar till dig från mig... Love love love på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0