mycket missat

Jaha, vad har hänt sen jag skrev sist? Jag "flydde" från alla barnen och åkte till bästisEmma och mös, sen älskling efter att Emma hade köpt sina godispåsar med 15 kilo godis i varje. :-) jag har hunnit med Liseberg och wilma vågade åka alla "storabarnskaruseller". Och när vi åkte kålleraDo va vi alla överens om att vi aldrig blivit så blöta i karusellen förut. När alla stora barn och vuxna skulle åka sitt så fick jag ha lilla jennie för mig själv och det var baske mig mysigt.
Vad har jag mera gjort? Jag har badar igen och bakat med lisa wilma och tilde som va på besök i många dagar. Jag har firat midsommar med isabelle Patricia och älskling och jag fick en lektion i Moon Walk.
Idag va jag med Nora och handlade present till Bull som.fyller18 år på tisdag. Jag köpte mig även en efterlängtad långklänning,och underkläder. Nu på kvällen har wilma mamma Pia och jag haft tacomys och twilighttittande. Jag och wilma tog en kort kvällspromenad och nu har vi kollat klart på "jag saknar dig". Nu äre natt som gäller så ...
KIZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0