"Flytta på dig flodhäst jag vill ha vatten, jag vill ha vatten"

Nu har det gått sin tid igen och den nya uppdateringen är att tisdagen erbjöd lillasysters skolavslutning. Lillan slutade fyran och slutade på skolan för hon ska börja i Diseröd som hon har velat i ett år nu.
Hon fick diplom och sjöng så vöckert så. Jaa minsann! Efteråt fick hon en av ros av moi och mammsen.
I onsdags var vi nog lediga tror jag så att jag och älskipälski låg hemma och tog det lilla lugna på livet på dagen och sen åkte vi till Lidköping där Signe studenterade sig och det var glada miner :D och i torsdags var det skolavslutning för våran del.
Igår gick vi ner till kungälv, handlade gott inför matchen som va igår och träffade Bullis som kom och kollade match med oss. Sverige skämde ju ut sig en gång till så hej då till dom.
IDAG tjejer och killar idag har Sara, Lisa jag och Nora varit och tagit oss ett dopp i stendammen, kallt men kul.
Kizz

AVSLUTNINGSBILDER:
Lilla hjärtat var så fin i sin nya klänning

Hannah va där och hängde fint :)

Farmis och Farfir va där och log 

IDAG:
Idag väckte mamma oss med ett leende och sa "Frukost, vill ni ha? "

Lisa vid dagens bad

Och Sarisen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0