Jag vann- Sverige förlorade

Jaaaaha mina kära vänner och bekanta.... på senare dagar har det hänt mycket...  I fredags till exempel, då tog Zara studenten och det var riktigt glada miner minsann :) Hon var så fin och så glad och riktigt party. Jag och min lilla bebos Nora bakade tårtor dagen innan och dom blev riktigt tjusiga... Jag har tyärr inga bilder idag för allt bara krånglar här , men det finns bilder på tårtorna och Zarisen på facebook :D
Vad har hänt mera? Jag fick D på dom engelska nationella proven efter att Magnus hade kollat poängen en gång till (han hade räknat fel första gången -.- )
Aaaa min älskling har varit i Lysekil i helgen och då var jag med lilla Sara som har gått och skaffat körkort i flingpaketet (?) och duktig är hon ska jag säga er, det blev party i bilen och vi åkte och köpte glass med Wilma och Ebba.  Jahaaa ....
I lördags kväll vare chips och popcorn och godis för hela slanten och i söndags vaknade vi upp runda och goa och tänkte ta en promenad men det regnade och hade sig. Så vi gick hem och satte oss och målade med sockervatten och målarfärg, sen kom hannah och det blev kärleksproblem  och prat för fulla muggar. Sen blev tjockisen hungrig och åkte hem och då lekte jag med Sara en stund till sen åkte hon med hem till sitt.

Igår började vi halv ett så jag tog åttabussen och åkte hem till min älskling som låg och sov och när hon vaknade fick jag en present som var ett kort ett brev och en ellipellifanti .. TACK ÄLSKLINGEN !!
Igår kväll satt vi med hela andra Sveriges invånare och kollade på Sverigematchen och har man inte kollat facebook kan jag meddela att dom losade totalt, och Zlatan vet jag inte vad han gjorde på planen, tönten.
AA tack för mig alla fans. Jag älskar min flickvän jättemycket och hon är den finaste i världen! SÅ DET SÅ TÖNTAR!
jag älskar dig med och du e helt underbar. man kan inte få en bättre flickvän och jag vill dela mitt liv med dig . älska dig av hela mitt hjärta// Noris
Vi taggade till ordentligt!! Älskling pyntade mig :D
Jag älskar dig!!

Ellipellifantioch ett brev och ett kort som jag fick av min vackra i måndags morse... *

När mammsen komhem här så blev det tårta för hela slanta, gottigotti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0