Försvinner du så blir inget som förut...

Det jag vill i livet är att vara med dig. Vakna upp bredvid på ett eget ställe och fortsätta dig höra att du älskar mig och att jag är vacker även när jag är nyvaken med ruffsit hår och ser ut som om jag kommit från gödselstacken.
Du är den mest underbara finaste och vackraste i livet. Jag är så glad att det är du och jag... Det finns ingen annan som gjort mig såhär lycklig. Du säger alltid att jag har så mycket energi och ska lugna ner mig men det är du som ger mig energi och då är det svårt att vara lugn i din närhet. Fast ändå får du mig lugn. I din famn finner jag ro (som du brukar säga) och jag känner verkligen att det är där jag hör hemma. Ditt vackra ansikte när du sover, du ser ut som en ängel, du är en ängel. Du ser mig så som ingen annan sett mig förut. Du märker direkt om det är något, om jag är glad eller ledsen.
Ditt leende på morgonen, det kan rädda en hel dag för mig.
Ditt sätt att hålla om mig på natten när jag drömt något tokigt, säger att det bara va en dröm. Precis som du är. Du är den som har allt det där som jag drömt om att vara kär i och få vara lycklig med.
Ditt skratt. Det får det att pirra i hela magen på mig och får mig att skratta med. Du har det gulligaste skrattet i hela världen och jag kan klara mig utan alla andra skratt bara jag får höra ditt.
Alla dom stunderna vi haft kul tillsammans och skrattat ihop, lever jag länge på.
Sångerna som du skickat. Allt som sjungs stämmer så bra.
"She is the defintion of beautiful she knocks me off my feet
I'mma tell her she's my everything tell her that she's all I need, that I know she's the reason that my heart beats
Da Da Da... Da Da Da"

Med dig skulle jag kunna klara vad som helst i livet och FÖR dig skulle jag kunna gå genom eld. Skulle du vara tusen mil iväg och det enda sättet att få träffa var att gå, aa då hade jag gått.
Du är värd det bästa man kan få i livet, och jag kanske inte kan ge dig det men jag försöker i alla fall och jag hoppas att det räcker till. För mig räcker du till mer än mycket och jag vill inget hellre än att få det där som du ger.
Du ger mig kärlek, värme, lycka, glädje, trygghet, ork, leende, energi. Du gör att mitt hjärta kan slå som det ska fast det slår massa extra slag varje gång jag ser på dig och det är ofta.
Jag kommer aldrig tröttna på att se på dig, vara med dig eller höra din röst.
Jag vill inte tröttna på det och jag vill ha allt det länge länge länge till.
Att säga föralltid ger otur sägs det, men till dig vill jag verkligen säga det. Med oss två kan oturen räddas om den skulle komma. Jag vet det. Jag känner mig stark tillsammans med dig och är beredd att kämpa för att det här ska funka.


Nora Thomasson, jag älskar dig utav hela mitt hjärta och jag kommer aldrig släppa dig.
27/3-2012
Du är kärlek för mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0