Glöm inte bort att komma ihåg mig sen

Ciao Bellas!
Sen sist har jag bosatt hos mig hos min kära flickvän onsdag -> torsdag-> fredag -> lördag -> Söndag. I söndags åkte jag till stenungsund där mammi kom med öppen famn och hade saknat mig jättemycket och vem brukar inte göra det liksom? Tiihiii, nej men då i alla fall så åkte vi hem och drack te och åt ostbågar och chips med Pia som va ensam i sitt mörka hus. Jag testade att köra våran gula fula bil och gruset bara skvätte bakom bilen, det va lite scary.
I måndags gick jag upp tidigt och sprang några kilometer tills jag var helt slut och kom hem till mammas jättegoda frukost som var äggröra med bacon och turkyoghurt med färska jordgubbar och solrosfrön och mamma hade lite sirap i sin skål också den busen.
Frukosten åts ute på verandan i solen och sen la sig mamma och solade medan jag sprang omkring och kollade kläder inför kvällskvisten som spenderades med Emma, Bullen och Nora till en början. Vi åkte till Ingetorp och väntade in födelsedagsbarnet Mathias som tog en himla tid på sig. Han hade med sig Marika och Ramus Patrik och några till som är helt okända för mig. När dom kom hade vi bestämt att vi skulle åka och äta Pizza så vi lämnade nykomlingarna vid vattnet och åkte och åt två pizzor och sen åkte vi ner till kungälv och gick till Mcdonalds och sen gick vi och köpte chips. Jesus vad feta vi verkar! ... Vi begav oss till Bullens crew och myste i soffan till Big Brother (hur mysigt det nu kan vara) och sen kom Martin. Efter en timma till kom Lisa också, hur busigt som helst. Vi yrade runt lite överallt och sen va kvälla slut så då var det dags att gå och lägga sig i soffan med Emma och Nora.
Emma åkte rätt tidigt igår för hon skulle på bröllop den lyxliraren. Nora hade tappat bort sin telefon och JAG hittade den i sanden där vi hade suttit på natten. Fasen så bra av mig då :)
Vi åkte ner till Kungälv och köpte massa massa frukt och glass och det var hur gott som helst efter en promenad i solen och en dush efter den vandringen. Sen låg vi och solade en stund och det blev Pizza igen med Bullen. På pizzerian mötte vi Mathias Patrik och Rasmus och Mathias var så snäll o hjälpa mig med min flisa i fingret.
Jaa herregud, Nora tyckte att vi skulle se skräckfilm igår och satte på det tills jag sa att jag var trött (fast jag ville egentligen inte bara se massa blod och snysk) och då stängde hon av så somnade vi som grisar i en pool.
Idag kom jag hem och låg i solen i två timmar eller så och inte hände det mycket på min kropp inte men det kommer väl senare. Nu ska jag fortsätta städa mitt rum och se glad ut.
Kizz

http://weheartit.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0