Hur skulle jag klara mig utan dig?

Jaaaa då har det gått några dagar igen men det gör det ju alltid. I torsdags blev älsklingen och jag utlåsta från hennes home och vi hittade inte lillebror Leo på skolan så vi låg ute i solen i någon timma och blev bruna. Nora gjorde ett besök hos tandläkaren och fick bedövning så hon hade lite ont och va ledsen, då var jag i farten för att trösta lillstackarn. Vi åkte bussen upp och hem och jag låg ute i solen och det var riktigt varm och skönt. Kyrkan på kvällen som vanligt på torsdagar och jag såg till att vi bad för pappsen min som ligger på sjukhus och har ont i magen. Det börjar bli lite läskigt nu eftersom att han har haft ont så länge. Hans magsäck har typ flyttats upp och ingen hittar felet på honom. Ysch! Fredags... Då vet ni vad!!!! Då drog Emma med mig på MASKINEN på Liseberg och gudars vad glad jag kände mig när jag lyssnade på dom!!! Det va en bra händelse i mitt liv, förutom att Emma saltade våra popcorn så att dom blev nästintill oätbara. Den gröna kaninen låg och sov så jag gjorde mig ett tappert försök att ta kort med den medan den låg där på backen.
Träffade Rebecca, Sara, Emelie, Jenny och Ingrid efter Maskinen eftersom att dom också va där dårå, och det var trevligt att få heja på dom och prata litegrann :) Efter Lisberg åkte Emma och jag och kollade på Nattcupen där min älskling spelade oh hon va så duktig!
Sov hos äsklingen och åkte hem och åt Tacos och igår låg vi ute och solade hela dagen. Great great!
Kizz
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0