Senaste Nytt...

...är väl inte så intressant tror jag. Veckan har gått rätt långsamt och några i klassen har legat i krig med varandra, men det har väl ordnat upp sig, så gott som.
Jag har som vanligt varit med min älskling och bästisen men det är det jag gillar bäst och därför gör jag det mest! I måndags och tisdags var jag ute och sprang och gick promenad tror jag och i onsdags morse kom bajsbilen till oss och tömde våran bajslåda i trädgården. Det luktade och stank så jag gick nästan för tidigt till bussen. Vi har haft stopp i vårat rör i köket pga. dom inte har dykt upp tidigare i vårat hem så han hade att göra bajsgubben och nu är det nog fixat. I torsdags var vi i kyrkan som alla andra torsdagar och jag myste till det med en liten gulleBebis som inte var gammal alls och bajsade gjorde han, lillen. I fredags hade vi lilla Olympiaden på kastellegårdsskolan och det var barn runt fötterna hela dagen, men det var kul. Och när jag frågade vad dom hade tyckt var rolgast på dagen så sa två av dom i alla fall att det hade varit att vara med oss ledare och att klänga på mig och det märktes när dom gjorde det ska jag säga er alla fans. (Nu kommer Nora få sig ett spel när jag skrev fans) Aaaahhah aaa, efter skolan åkte jag hem till BästisEmma och somnade som en gris på golvet och vi missade middagen som vi stoppade i oss senare. Åkte runt lite på moppen och satte oss sen o soffan och kollade film oh somande. Igår skulle Emma och jag kolla när hennes pappa sprang göteborgsvarvet men Nora sa att Molly va med och spelade fotboll på Skarpe Nord så då skyndade sig en glad storasyster dit för att kolla och hon va så dukiig så lillayster. Hon gjorde nästan mål och hon stoppade grabbar och aaaa jag blev så stolt över lillan. Älskar henne en hmla massa. Sen på kvällen hade Martin, Bullis Noris och jag lite dubbeldejt och det var ju skojsigt och mysigt ska jag säga er. Martin och Nora sjönk in i solsidan och såg jättemuppiga ut medan Bullis och jag tuggade av halva godisar och la i skålen igen.
Nu är min älskling och tränar och jag ligger här "hemma" och kollar Idol och ska ringa min kära systeryster.
Det var allt för mig, puss och hej
KIZZ

Dubbeldejt-kärlekstårta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0