Jage visningar och Wilma blev dagens hjälte

Jaha ... det blev mig allt en spännande dag detta. Tråkigt och irreterande i skolan men Emelina den gulleplutten åkte med mig hem efter skolan och det gjorde mig på mycket gott humör! Vi började laga oss en middag, fiskpinnar och potatismos. Emelina min vän som gillar sås och att göra dom själv improviserade ihop en egen remouladsås med gräddfil och smörgåsgurka och hej och hå, vi gjorde ett beslut om att hälla i lite dip och tusan som den blev bra för att inte riktigt veta vad vi höll på med :D
Vi åt upp våra goda och egentillagade mat och sen kollade vi Eva & Adam . dom är ju helt fantastiska!
Jag som tyckte att min älskling till kanin kunde få skutta runt i huset fick gå på kaninjakt innan vi skulle ner till bussen igen. Emelina och jag kröp under sängen och jagade och hade oss men fick tillslut tag på Poppe som han är döpt till.
Vi hade inte en aning om när bussen gick så vi gick ner till vägen och efter ett tag kom den, vi satte oss och kom en bit innan Wilma sa att dom va bakom bussen så då hoppade vi av och åkte med dom. Emelina åkte til staden och jag åkte med mammsen och Wilma på husvisning, Efter att vi varit på den första skulle vi kolla runt i området och såg att det var en till visning (!) så vi gick på två visningar, jättefina hem må jag säga.  Sen fick vi McDonalds och jag köpte mig en happy meal (hej 18 år och mogen, vad hände??) och fick en bok (?). När vi kom tillbaks till landet och skulle upp på våran väg utbrister WIlma att det går en häst på vägen och så rätt hon såg!! Pias (grannen) häst kom vandrande ner för vägen och ville till sin flock, jag ryckte tag i mannen och mamma ringde Pia som kom och hämtade sin buskrake.
Sen var det kaninjage här hemma igen för att Poppe lyckades öppna hela gallret på buren och usch va han bajsat i min säng så nu är den renbäddat för ungefär 150 gången för denna månad.
Nu ska jag ta mig en dusch efter denna fartfyllda eftermiddagen som varit spännande och kul.
Tack till Emelina som gjorde min eftermiddag och till min underbara lillasyster som får en hjältestjärna * av mig idag!
Love to you

Bilden som hamnar här är inte så jädra ny men bara för att hon är för underbar och vi är så jädra bar så är det såhär nu!

 
KIZZ

Kommentarer
Postat av: emelinaaaa

i'm the, i'm the, i'm the fool, i'm the fool, i'm the fooooooooool! ;) tack själv hjärtat! det var super mysigt! <3

2012-10-25 @ 11:56:54
URL: http://emelinnna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0